CONCERT DE NADAL DE MIM I INICIACIÓ

Demà a 2/4 de 7 de la tarda i al centre cultural municipal.

Tindrà lloc el ja tradicional concert de Nadal dels més petits de la casa.

El concert, que enguany canvia d'ubicació i passa al centre cultural de Valls per mirar de donar cabuda a tots els implicats. D'una banda, el centenar llarg d'alumnes d'entre 4 i 7 anys que ompliran l'escenari i, de l'altra, el nombrós públic que any rere any omple la sala.

El concert, menut com els intèrprets, però especialment delicat i emotiu, girarà a l'entorn de diferents danses populars catalanes com El ball de Sant Ferriol, La bolangera, La Caterineta i d'altres. El concert acabarà amb una nadala tradicional catalana coneguda per tothom.

Al llarg del concert es podran escoltar els alumnes d'Orffestra que interpretaran l'acompanyament d'un parell de peces, en una col·laboració ja clàssica en aquest concert.

La presentació del concert anirà a càrrec de l'alumnes Magí Rull i la direcció serà de Mireia Besora, mentre que Joan Romeu serà a la flauta i Rosabel Bofarull al piano.

L'entrada és lliure.