PREPARANT EL DIA DE LA COMPOSITORA

Un any més, l'aula de piano està organitzant aquest projecte.

Cada any, l'aula de piano que coordinen les professores Gemma Batalla i Rosa M. Segarra dedica un projecte d'aula a treballar obres pianístiques d'autores dones. En aquesta ocasió, la compositora escollida és Laura Nadal, una jove compositora que va ser alumna de l'escola.

La Laura ha escrit una obra pensada per als alumnes de piano i aquests dies ha estat a l'escola per començar a preparar el projecte és experimenta amb els sons que es poden crear amb l'arpa del piano en una obra escrita per tocar a quatre mans.

L'estrena de l'obra serà el proper dimecres 26 de febrer al Teatre Principal de Valls.