SANTA CECÍLIA A LES ESCOLES

Dimecres dia 20 vam celebrar santa Cecília.

I ho vam fer oferint dos recitals a dues escoles de primària de Valls, l'Escola Eladi Homs i l'Escola Eugeni d'Ors.

El recital, que va estar coordinat per la professora Gabrielle Deakin, estava format per dos duets de música de cambra, un duet de violins, amb la Maricel Rodríguez i el Sergi Aragonès, i un duet de flauta travessera i violoncel, amb la Marina Barreto i la Maria Llort.

Després d'interpretar diverses peces per separat el grup va interpretar un parell de peces de forma conjunta, amb la col·laboració d'un parell de professors.

A l'Eladi Homs el recital va tenir com a públic els alumnes de cicle mitjà i superior i alumnes amb necessitats educatives especials.

A l'Eugeni d'Ors el públic van ser els alumnes de cicle inicial.