CONCERT DEL DIA DEL COMPOSITOR

Dissabte va tenir lloc el recital de piano.

I va ser un recital amb tots els alumnes participants en aquest projecte liderat des de l'aula de piano que coordinen les professores Gemma Batalla i Rosa M. Segarra.

En aquesta ocasió, el professor convidat va ser Carles Valls, qui fou exalumne del centre i que ara hi ha tornat com a professor convidat.

Al llarg de tres mesos, els alumnes han rebut diverses classes presencials i virtuals amb el professor Valls per tal de tenir més eines per a compondre la seva pròpia peça, que és la que van interpretar aquest cap de setmana al Teatre Principal de Valls.

Felicitats a tots pel treball!