IMATGES DE LA IX XILOFONADA POÈTICA

Aquesta setmana hem fet la preestrena de la 9º edició.

Com ja és habitual, els alumnes de l'escola han ofert un concert amb les peces de la xilofonada, un projecte que ja va per la novena edició.

Els alumnes van realitzar el concert al Teatre Principal, en el que també hi van assistir l'autor dels poemes, Ramon Bosora, i la il·lustradora, Natasha Domanova.

Al llarg del concert van interpretar vuit poemes convertits en cançons, unes peces que van cantar i acompanyar amb instruments Orff.

La direcció va anar a càrrec de Pol Berlinches amb Rosabel Bofarull, autora de les músiques, al piano.

Els propers 22 i 23 de març el concert s'ampliarà amb la participació de les escoles públiques de primària de Valls i comarca.

Us deixem algunes imatges del recital.