CONCERTS DE NADAL

Aquesta última setmana hem realitzat els tres grans concerts de Nadal.

I ha estat un amb els combos, un altre amb les agrupacions instrumentals de nivell bàsic i un altre amb les de nivell avançat.

A la pràctica, vol dir més de cent seixanta alumnes que han sortit a l'escenari ja sigui amb les orquestres, els grups de vent, de teclats, de guitarres o els combos.

Una setmana intensa per compartir una petita mostra del que es realitza setmana a setmana a les classes de grup.

I, paral·lelament, tenen lloc les audicions d'aula, en format molt més petit, tan a la pròpia escola com al Convent del Carme i a l'escola Eugeni d'Ors.

Us deixem una mostra fotogràfica d'aquests concerts.