AUDICIONS INSTRUMENTALS D'AULA

A partir del 29 de novembre i fins a Nadal.

Un any més, i després de la impossibilitat del curs passat, comencem a preparar les audicions instrumentals d'aula de cara a les properes setmanes. Aprofinant el final de trimestre i l'aturada que significa les vacances de Nadal, proposem un seguit d'audicions instrumentals d'aula (de guitarra, de flauta, de viola, de clarinet...) en dos espais diferents.

D'una banda, la sala d'actes del Convent del Carme, amb les aules de guitarra, viola, clarinet, violoncel, flauta i música moderna. I de l'altra, l'aula noble, amb les audicions de piano, de violí, de flauta i saxo/oboè.

Teniu indicades totes les audicions en dies i hores al calendari d'aquesta pàgina web.

La informació detallada de dia/hora per cada alumne la comunicarà cada tutor d'instrument.

L'entrada a les audicions és lliure, amb aforament limitat (molt especialment a l'aula noble).

Fotografia: Mar Bernàldez