INICI DE CLASSES DE LES AGRUPACIONS INSTRUMENTALS

A partir de dilluns 27 de setembre.

Ara sí que el curs serà complet: a partir del dia 27 hi haurà classes de tots els grups instrumentals  (orquestres, vent, guitarres, teclats, combos...).

Amb això, l'escola estarà ja en ple rendiment i funcionant a totes hores.

Ens quedarà, només, l'inici de curs dels alumnes MiM de les escoles de primària que gestionen les AMPA'S i que enguany comencen totes a la primera setmana d'octubre.

Amb això ja tindrem el curs encarrilat. Un curs on l'escola ha continuat augmentant d'alumnes i ha arribat a un número excepcional: més de 350 alumnes.

Properament també començaran els tallers de curta durada, els Tallers Música en Família de tardor i el Taller Baldufa de música a les escoles bressol.

Gràcies per acompanyar-nos!