INICI DE CURS 2021-22

Encetem el 36è. curs de l'escola.

I ho fem amb molta energia i amb moltes ganes de tornar a fer classes, de fer concerts, de fer trobades, recitals i intercanvis per retornar a la normalitat de l'escola.

L'inci de curs serà en dues fases:

DILLUNS 13 DE SETEMBRE: començaran les classes d'instrument, de MiM, d'Iniciació, de cors i llenguatges, del taller de percussió, d'Orffestra, de guitarres d'acompanyament i del taller de cant.

DILLUNS 27 DE SETEMBRE: començaran la resta de matèries, bàsicament totes les agrupacions instrumentals: orquestres, grups de guitarres, de teclats i de vent i els combos.

Una setmana i ens veiem!

#Vivimlamúsica!