TORNEM A LA PRESENCIALITAT

Aquesta setmana hem tornat a l'escola.

I ho hem fet amb tota la normalitat del moment: han tornat les classes d'instrument i les col·lectives, les optatives i les obligatòries, els grups de cambra i orquestrals, els cors i els tallers.

Hem passat ja tres confinaments amb classes virtuals. I, malgrat l'interès i la dedicació d'alumnes i docents, necessitem treballar costat a costat i fer música de veritat i no des de la pantalla.

Desitgem que aquesta tornada sigui la definitiva.

Fotografia: Mar Bernáldez