CANTATA "EL LLOP, L'ÀNEC I EL RATOLÍ"

Ja tenim el vídeo de la cantata.

Aquest curs hem estat treballant la cantata "El llop, l'ànec i el ratolí", de Rosabel Bofarull. Com sempre, l'orquestra i el grup de vent d'avançat eren els encarregats d'acompanyar el cor de nens de 4 a 7 anys que la cantaven. I el concert havia de ser, com és habitual, la cloeda d'aquest projecte transversal.

Però les circumstàncies van fer que no es pogués fer el concert i vam deixar el projecte a mig.

Abans d'acabar el curs, però, i ja durant la segona fase, vam pensar que estaria bé fer alguna cosa per tal que els nens del cor tanquessin de veritat el projecte i vam pensar de fer aquest vídeo amb la col·laboració de tots els docents que participen en el projecte cantata.

Aquí el teniu. Mireu-vos-el i canteu a gust!