DESCOBERTA VIRTUAL DELS INSTRUMENTS

Joc interactiu per descobrir els instruments de l'escola.

Cada any, l'aula de Música i Moviment que acull els nens més grans, els de sis anys, prepara la descoberta presencial dels instruments. Durant l'abril i el maig, diferents grups d'alumnes i professors de cada aula instrumental, passen per la classe de MiM per ensenyar, descobrir, mostrar, jugar... amb el seu instrument.

Com que enguany ens ha enganxat a casa, els professors han preparat un vídeo del seu instrument i com que som molts, cadascú ho ha fet d'una manera diferent: en el format, en el llenguatge, en el moviment...

Ho hem aplegat tot en un document pdf que trobareu al peu d'aquesta entrada i que convida a jugar per descobrir-hi cada un d'aquest instrument.

L'activitat ha estat coordinada per la Rosa M. Segarra i la Mireia Besora.

Jugueu?

DESCOBERTA DELS INSTRUMENTS