PREINSCRIPCIONS CURS 2020/21

Del 25 de maig al 5 de juny de 2020.

L’Escola municipal de música Robert Gerhard obre el període de preinscripcions per al curs 2020/21.

El calendari de preinscripció serà del 25 de maig al 5 de juny de 2020, ambdós inclosos, i via telemàtica a través del formulari que trobareu al peu d'aquesta entrada i que cal retornar per correu a la secretaria de l'escola: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per a qualsevol dubte podeu trucar al 977.60.44.54. L'horari d'atenció al públic serà de 10 a 2 del migdia de dilluns a divendres.

Els alumnes interns realitzaran la preinscripció a través dels propis tutors, amb qui han mantingut el contacte durant aquests mesos d’emergència sanitària .

L’escola ofereix classes instrumentals de violí, viola i violoncel, flauta travessera, oboè, clarinet i saxo, piano i guitarra, cant, guitarra elèctrica i bateria.

Així mateix, l’escola continua oferint diferents agrupacions instrumentals de corda, vent, teclats, guitarres i combos i un seguit d’assignatures optatives segons cada modalitat.

L’organització acadèmica del centre abarca des de nens de P4, P5 i 1EP, dins el programa de Música i Moviment –que també s’ofereix a quatres escoles de la ciutat a través de les seves AMPA-, al programa d’iniciació a l’instrument, per a nens de 7 anys; els programa d’ensenyament bàsic –per a alumnes de 8 a 12 anys- i avançat –de 13 a 18-, així com un programa per a majors de 18 anys.

Els preus pel curs 2020/21 es mantenen els mateixos curs passat i la matrícula no es farà efectiva fins al mes de setembre i de forma fraccionada durant quatre mesos.

Durant el mes de setembre es tornarà a obrir una matrícula per aquelles matèria que tinguin places disponibles.

L’escola treballa amb diversos escenaris per a implementar el curs segons quina sigui la realitat sanitària i sempre seguint les indicacions dels responsables tècnics i polítics pertinents.

PREINSCRIPCIÓ