Neus Santesmases

Neus SantesmasesNeus Santesmases

Vaig néixer l'any 1996 a Vila-rodona. Des de ben petita vaig tenir molt contacte amb la música, sobretot a través del cant coral. Als 5 anys vaig començar a anar a l'Escola de Música Robert Gerhard, on als 7 vaig començar a tocar la flauta travessera. Un cop a l'institut, vaig començar a tocar el piano, després el saxo, la guitarra, el flabiol i el tamborí, la gralla i actualment estic estuidant orgue, un instrument que també m'apassiona molt!

Un cop acabats els estudis musicals a la Robert Gerhard vaig fer un salt cap a l'Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) on l'any 2018 em vaig graduar en Pedagogia Musical, especialitat de Formació Musical Bàsica i General.

Actualment combino l'activitat docent a la Robert Gerhard, amb l'activitat concertística amb diverses formacions com l'Orquestra Bachrock, l'Orquestra de la URV i l'Orquestra Terres de Marca. També tinc un projecte de música de cambra de flauta i orgue: Duo Mil i Un Tubs.

A part d'aquestes activitats professionals, també dirigeixo les caramelles i la coral parroquial del meu poble, sóc la cap de timbalers dels diables, i sóc organista de la parròquia de Vila-rodona i del Santuari de la Mare de Déu de Montserrat a Montferri.

En resum, sóc una tastaolletes musical que es desviu per compartir aquest art que ens fa una mica més humans!