ENS VISITA RAMON BESORA

L'autor dels poemes de la Xilofonada Poètica 2020.

Dimecres dia 20 ens visitarà Ramon Besora, autor dels poemes de Zoo de paraules, el llibre bellament il·lustrat per Sonja Wimmer, que enguany és el recull escollit per treballar la Xilofonada Poètica i que Rosabel Bofarull ha versionat per a cor i instrumental Orff.

Si fa uns dies, el Ramon ja va ser a l'escola per parlar amb tots els docents que participen de la Xilofonada, aquesta setmana la visita anirà per als veritables protagonistes, els alumnes d'Iniciació de l'escola que són els responsables d'aquesta activitat. Al llarg de quaranta-cinc minuts, els alumnes podran conversar amb l'autor i investigar tot allò que els sorprèn i els atrau dels poemes.

Els poemes de Besora parlen d'animals i en podem trobar de més comuns i més curiosos i estan acompanyats d'unes il·lustracions detallistes i molt atractives. La revista infantil Faristol en la seva crítica del llibre en va dir això:

Un bon poemari il·lustrat que combina aquests jocs de paraules i d’imatges amb una tonalitat harmònica dels dos llenguatges –modulada amb precisió entre l’humor i la tendresa–, l’elegància dels dibuixos de Wimmer i la sonoritat dels versos de Besora.