L'ESCOLA DE MÚSICA AMB EL CENTRE OBERT

Aquest febrer torna el Taller amb alumnes del Centre obert.

L'Escola de Música Robert Gerhard i el Centre Obert inicien un any més un projecte compartit, dins el marc de l'Escola Oberta de l'Escola de Música, amb la voluntat de seguir apostant per la igualtat d’oportunitats en el camp de l’educació artística i en concret la musical.

Aquest any el projecte es concreta en la col·laboració del grup d'infants de 9 a 11 anys del Centre Obert i el grup de vent de petits de l'escola de música, amb la mateixa franja d'edat.

Durant les properes setmanes prepararan un repertori de cançons que mostraran en concert el dia 8 d'abril a la Casa de Cultura, per tal de visualitzar el projecte. El repertori i les activitats que es treballaran giren al voltant de la figura del forner, com artesà del pa.

El projecte Escola Oberta es va crear fa tres anys i fa una aposta per acostar a l'escola tot tipus d'alumnes: des dels que només volen participar en un cor o un grup d'instrumental Orff als que participen d'un taller de curta durada com aquest mateix. I busca teixir complicitats amb altres entitats i centres educatius de la ciutat.

La responsable de l'activitat serà Mireia Besora, que estarà acompanyada per monitors del centre obert i dels professors del grup de vent, Enric Tudela i Sergi Raya.