RECITAL DE CAMBRA AL TEATRE PRINCIPAL

A càrrec dels diferents grups de música de cambra.

Fa uns dies va tenir lloc al Teatre Principal el recital de música de cambra amb tots els grups que estan en actiu aquest curs. L'objectiu del recital era divers: potenciar el contacte dels grups amb el públic, oferir un espai amb les condicions físiques i acustiques necessàries, posar en comú la feina dels diferents grups i poder-se escoltar entre ells...

Els grups són diversos: des de duets de piano a quatre mans a agrupacions que combinen diferents instruments de corda i d'altres que els combinen amb vent i amb piano.

L'assignatura de música de cambra és una optativa que es pot cursar a partir de nivell avançat, als 12 anys, i vol ser una matèria que complementa i amplia les possibilitats del propi instrument.

Els grups estan coordinats per l'equip fomat per Gemma Batalla, Rosa M. Segarra, Gabrielle Deakin i Pol Berlinches.