EL DUET ANGELOV-MOORE, A FLORITS. ART AL BARRI

Dissabte a la tarda es va inaugurar la tercera mostra de Florits. Art al Barri.

La mostra d'art efímer, que durant uns dies es podrà veure pels carrers de centre històric, està organitzada per l'Associació Barri Antic de Valls. I en aquesta ocasió ens van tornar a demanar participació com a Escola.

Així, si en altres ocasions hi vam participar amb el grup de percussió, aquesta vegada hi vam anar amb un duet de guitarra moderna, coordinats pel Joan Casellas.

Els joves Georgy Angelov i Santi Moore van interpretar diversos temes a la plaça de les Garrofes, durant la passejada inaugural, que va anar resseguint els diferents espais que entren a la mostra i que es van combinar amb col·laboracions poètiques, musicals i de dansa.

Si voleu veure les imatges que entren a la mostra i participar al premi de votació popular ho podeu fer en aquest enllaç de l'associació a les xarxes: