QUE VENEN ELS CATALANS! AL PRINCIPAL

Diumenge va tenir lloc el segon dels recitals d'aquest projecte orquestral.

El projecte, que inclou el narrador de l'adaptació de la crònica de Ramon Muntaner, dita per Jordi Jubany, està basat en unes músiques que ha creat especialment per a l'ocasió el músic vallenc Ramon Ribé, qui, un dia més, va assistir al concert.

Al llarg de 45 minuts, la música il·lustra el text que es va narrant i fan un ensamblatge entre música i text que és un dels trets més destacables del projecte musical.

L'Orquestra Gerhard, responsable de la part musical, ha fet un treball exemplar  amb una obra plena de dificultats diverses. La direcció ha anat a càrrec de Pol Berlinches.

El tercer concert d'aquest projecte tindrà lloc dissabte dia 27 de maig a les 7 de la tarda al teatre Cal Tronc de Besalú, dins el cap de setmana d'intercanvi que l'Escola farà amb la munciipal de Banyoles.

Fotografies: Escola de música