TRES DIES DE DEBAT

Professors de l'escola als debats sobre educació.

Fa una setmana, tres professors de l'Escola han estat a tres espais de debat i formació que han tingut lloc a Barcelona.

El dijous dia 2 de febrer, Joan Romeu, director de l'Escola, va participar a la XV Jornada de Bones Pràctiques que, organitzat per la Diputació de Barcelona, va abordar el tema de "L'art com eina d'aprenentatge, què pot aprendre l'educació de les arts?" Una jornada amb intervencions molt interessants que van obrir noves finestres a com entendre l'art i l'educació.

El divendres 3 de febrer Mireia Besora, professora de cor i de MiM, va participar al "Parlem de..." de l'ACEM, Associació catalana d'escoles de música, en un debat sota el paraigua de "Llenguatge musical transversal". Aquesta trobada és una més de les que organitza l'associació però en aquesta ocasió abordava el tema del llenguatge musical, que des de fa temps està en constant transformació i revisió.

I el diumenge 5 de febrer Gemma Batalla, professora de llenguatge i cor, va participar a la jornada de formació preparatòria del concert del 50è. anviersaridel SCIC, el Secretariat de corals infantils de Catalunya. El concert tindrà lloc el dia 21 de maig al palau sant Jordi i comptarà amb la preència de tres mil cantaires, en una acotuació que comptarà amb la coordinació escència de Comediants i unes partitures de Josep Vila.