MÚSICA PER SANT JORDI

El Carrer de la Cort i el Pati van convertir-se en escenari musical del dia de sant Jordi.

Diferents grups de cambra i de combos van participar el matí de sant Jordi omplint de música el carrer de la Cort i el Pati.

Hi van ser tres grups de cambra: un duet de flauta, amb el Bernat i el Roger; un duet de violoncel i flauta, amb la Mar i el Roger; i un trio de flauta i violí, amb la Júlia, la Neus i l'Esther. Van tocar repertori divers en tres punts del carrer principal del poble.

Ja al Patí, i una mica més tard, tres combos van omplir de música la plaça mentre el públic escoltava, fullejava llibres o feia un cafè.

Al mateix moment, el trio de noies, va deixar el carrer de la Cort per anar a posar música a l'entrega de premis de sant Jordi que va tenir lloc als jardins de la Biblioteca Popular de Valls.

Gràcies a tots els que ho vau fer possible.