TALLER BALDUFA!

Aquest curs hem activat un taller per a les escoles bressol.

El Taller Baldufa! és un taller pensat per apropar la música als més petits que estan escolaritzats a centres públics de Valls.

En concret, hem preparat aquesta activitat per a l'Escola Bressol Municipal Els Tabalets, Escola Bressol Municipal Xiquets i Xiquetes i Llar d'Infants La Quitxalla. Cada un d'aquests centres rebrà sis sessions durant el curs en les que hi intervindran diferents docents de l'escola de música.

Així, i fins a aquest moment, s'han realitzat tallers amb l'oboè, el clarinet/saxo i el violoncel amb els professors Laura Villar, Josep Boada i Gabrielle Deakin, respectivament. Per al segon quadrimestre estan previstes sessions amb el violí, la guitarra i la percussió.

Cada sessió té una durada aproximada de 40 minuts i està dirigida a tots els nadons, des de pocs mesos a dos anys i mig.

Les sessions es realitzen a l'escola bressol i són els docents de música els que es desplacen per a realitzar les sessions.

L'activitat està coordinada per Rosabel Bofarull