TORNEN ELS TALLERS DE MÚSICA AMB FAMÍLIA DE TARDOR

El taller tindrà lloc del 4 de novembre al 2 de desembre de 2022.

L'activitat va dirigida a nens des de 12 mesos a 3 anys i va a càrrec de la professora Mireia Besora.

El taller té una durada de 5 setmanes, amb sessions els divendres a la tarda: de 2/4 de 5 a 2/4 de 6 i de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 per als més petits, de 12 mesos a 2 anys i mig; i de 2/4 de 7 a 2/4 de 8 per als de 2 anys i mig a 3 anys.

Les sessions tindran lloc a les dependències de l'escola de música.

La inscripció serà del 17 al 26 d'octubre, ambdós inclosos. Es podrà presentar la inscripció de forma presencial a la secretaria de l'escola o bé per correu electrònic (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

La inscripció estarà disponible aquí mateix a partir del dia 17.

INSCRIPCIÓ TARDOR

El dia 28 d'octubre es comunicarà a les famílies inscrites si tenen plaça. El protocol per assignar plaça, en cas que hi hagi més demanda que oferta, atorgarà prioritat a aquelles inscripcions de nens que no han fet mai el taller o bé no han tingut plaça en tallers anteriors, tot i haver-hi estat inscrits.