CANTATA LLOP I ÀNEC

EL COR DE LA CANTATA

En aquesta edició del projecte cantata el cor estarà format exclusivament per alumnes de l'escola, alumnes d'entre 4 i 7 anys que cursen Música i Moviment i Iniciació.

Alguns d'aquesta alumnes assisteixen físicament a l'escola i d'altres reben la sessió a la seva escola de primària, dins l'oferta educativa de les AMiPA. En aquest cas, som a les escoles Enxaneta, Eugeni d'Ors, Baltasar Segú i La Candela.

El treball del cor té dues parts ben diferenciades: d'una banda, la manera com es treballa a l'aula, que consisteix en treballar la cançó des del joc i la dramatúrgia, amb danses i jocs de moviment; i, de l'altra, la forma en la que es presentaran les cançons al concert, que implicarà alguna gestualitat i joc rítmic però sense moviment a l'escenari.

L'equip docent que coordina aquests alumnes són la Mireia Besora, l'Enric Tudela,la Rosa M. Segarra, la Marta Sans i la Rosabel Bofarull.