Blog Cantanta Abre

CANTATA LLOP I ÀNEC

LES ESCOLES CONVIDADES

Al projecte cantata ens acompanyaran dues escoles de música de proximitat...

Seran, d'una banda, l'Escola municipal de música Pau Casals d'El Vendrell. Hi participaran una trentena d'alumnes d'entre 4 i 6 anys que estan coordinats per la Roser Esteban i l'Àlex de Castro.

De l'altra, ens acompanyaran els alumnes de l'Escola municipal de música de Vandellòs-L'Hospitalet de l'Infant, que vindran amb una trentena d'alumnes de fins a 7 anys i que estan coordinats per la Martina Almansa, la Pepa Aloguin i la Susanna Sarrà.

La nostra escola hi aportarà una vuitantena d'alumnes d'entre 4 i 7 anys, així com l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus, juntament la pianista i el director.

logo                                                                                  logo vandellòs