Blog Cantanta Abre

CANTATA LLOP I ÀNEC

MÉS IMATGES DE COM TREBALLEM

Ja gairebé hem acabat d'aprendre totes les cançons de la cantata.

Aquesta setmana hi ha hagut dues classes que ja han après tooootes les cançons de la cantata. Són els alumnes més grans, el que ja poden treballar algun paper i que, val a dir, són molt hàbils cantant!

Es nota que han treballat molt durant aquests mesos de curs perquè ara aprenen les cançons amb un no-res!

Els més petits, però, no es queden enrere i s'han cruspit sis cançon en un temps rècord...

Us deixem unes quantes imatges de l'aula

.