INICIEM EL CURS 2019-2020

Aquesta setmana hem retornat a les classes.

En un inici que, com altres anys, serà escalonat.

Aquestes dues primeres setmanes comencen les classes d'instrument, de llenguatge, de cor i de grups de guitarra i de percussió.

A partir del dilluns 30 de setembre començaran les classes de totes les agrupacions instrumentals (orquestres, grups de vents, de teclats, conjunts de guitarres, cor modern) i les aules de MiM a les escoles.

Iniciem, doncs, el 34è curs de l'Escola, amb molta energia i moltes ganes.

#Vivimlamúsica!

Fotografia: Mar Bernàldez