INTERNCANVI A MENORCA

L'últim cap de setmana de maig serem a Menorca.

En la línia de l'escola d'afavorir els intercanvis amb altres escoles de música, aquest any hem preparat una sortida a Ciutadella de Menorca, a través de la seva escola municipal de música.

L'intercanvi començarà aquest any i continuarà el curs que ve, que serà quan rebrem els alumnes menorquins.

Aquesta sortida s'ha preparat des de fa mesos. Els grups participants són les diferents agrupacions instrumentals i vocals de nivell avançat, que inclou alumnes d'entre 12 i 20 anys sota el paraigua de les orquestres, grups de vent, combos i cor. Seran més de setanta alumnes acompanyats de cinc docents.

Les activitats començaran divendres 24 de maig, després d'un viatge amb vaixell que ens deixarà a Ciutadella, i després d'un matí tranquil per les platges de la vora, dedicarem la tarda a assajar amb els companys menorquins. El divendres al vespre tindrà lloc el primer concert, amb algun combo i el cor. Ja al dissabte, tindran lloc dues actuacions: al matí i per diferents espais a l'aire lliure, concerts dels combos i, a la tarda, concert de les orquestres. El diumenge serà el torn de la banda, que aglutinarà els alumnes de vent.

Tots els concerts inclouen obres conjuntes, un dels objectius més interessants dels intercanvis.

Els alumnes de Valls estaran a l'alberg de Ciutadella i l'escola que ens acull ha preparat un sopar per a tots els alumnes el divendres al vespre.

El viatge acabarà dilluns al matí.