TORNEM AL PRINCIPAL AMB L'AULA DE PIANO

Recital dels alumnes de piano al Teatre Principal.

És un concert pensat per propiciar als alumnes de l'aula de piano, que coordina la professora Rosa M. Segarra, un espai idoni per a un petit recital de piano.

El concert va tenir dues parts: en la primera hi van participar els alumnes de nivell bàsic i, en el segon ,els de nivell avançat. Hi van prendre part tant els alumnes que treballen en classes individuals com en col·lectives i van mostrar un molt bon nivell acadèmic i de saber fer a l'escenari.

El proper divendres 12 d'abril alguns d'ells repetiran el recital, que estarà complementat amb els diferents grups de teclats que hi ha en aquest moment a l'escola.

Us deixem un petit recull d'imatges del concert.