SISENA XILOFONADA POÈTICA

Dimecres va tenir lloc el concert.

La Xilofonada Poètica és un projecte consolidat que busca afavorir la pràctica musical amb alumnes de les escoles de primària. I ho fa des de la cançó i des dels instruments Orff, a l'hora que es serveix de la poesia com a eina per treballar la música.

En aquesta ocasió s'ha treballat a partir dels poemes de Salvador Comelles,  Abecedari Poètic, i a través de vuit poemes que Rosabel Bofarull ha convertit en cançons, els alumnes de les setze escoles participants han treballat els poemes i els han cantat i s'han acompanyat dels diferents instruments.

El treball ha durat tot el primer semestre i té unes xifres molt interessants: 300 alumnes, 200 instruments Orff, 16 escoles, 13 docents i 700 persones de públic.

El projecte és musical però amb una clara funció social per afavorir l'art a la comunitat.

El recital va estar dirigit per Pol Berlinches.