EL DIA DE LA COMPOSITORA. NARCISA FREIXAS

Dimarts va tenir lloc la sessió dedicada a Narcisa Freixas.

La sessió dedicada a Narcisa Freixas va comptar amb una classe d'Ester Vela als diferents alumnes de l'aula de piano que coordinen Gemma Batalla i Rosa M. Segarra. La sessió, que va tenir lloc al mateix lloc on després es va fer el recital, va estar dedicada exclusivament a l'obra de Freixas.

Posteriorment, els alumnes, famílies i el públic en general van tenir l'ocasió d'escoltar l'audició comentada que Vela va oferir amb el repertori de la pedagoga i pianista de Sabadell.

Un any més, el dia de la compositora ha servit per descobrir una autora, valorar-ne la seva obra i propiciar-ne el coneixement i la difusió.