RECITAL DE PIANO. EL DIA DE LA COMPOSITORA: NARCISA FREIXAS

El dimarts 26 de febrer a 2/4 de 8 del vespre al Teatre Principal.

En motiu del 160è. aniversari del naixement de la pianista i pedagoga Narcisa Freixas l'aula de piano de l'escola ha preparat el monogràfic "El dia de la compositora" dedicat a Freixas.

El dia de la compositora és un projecte de l'aula que coordinen Gemma Batalla i Rosa M. Segarra i que té com a objectiu focalitzar la interpretació amb repertori d'autores per visibilitzar la composició en mans de dones. En les darreres edicions, el projecte s'ha dedicat a Marian Màrquez i Carlota Baldrís.

En el projecte hi participen diferents alumnes de l'aula de piano, en funció de la dificultat tècnica del repertori pianístic, mirant sempre d'equilibrar la participació en les diferents convocatòries.

En aquesta ocasió, i com s'ha fet sempre en aquest monogràfic, els alumnes rebran una classe de piano de l'autora. En aquest cas, l'encarregada serà Ester Vela, professora de piano del Conservatori de Barcelona i curadora de l'edició de l'obra de Narcisa Freixas. Després de la classe, la mateixa Ester Vela oferirà un recital de piano a 2/4 de 8 del vespre al mateix Teatre Principal amb entrada lliue.