6a. XILOFONADA POÈTICA

Ja tenim el cartell de la Xilofonada!

Un cartell per anunciar el concert que tindrà lloc el proper dimecres 27 de febrer a les 6 de la tarda al Centre cultural municipal de Valls.

Enguany, a la Xilofonada Poètica 2019 hi són convidades les escoles públiques de primària de Valls i comarca.

En total, hi participaran quinze escoles amb més de 300 alumnes d'entre 7 i 10 anys i amb 200 instruments d'Orff (carillons, metal·lòfons, xilòfons).

Al concert s'hi podran escoltar vuit poemes de Salvador Comelles que Rosabel Bofarull ha versionat per a cor, instrumental Orff i piano.

La direcció anirà a càrrec de Pol Berlinches.

Donat el número d'alumnes i l'aforament de la sala, l'accés al concert serà per invitació.