LA XILOFONADA A LA RESIDÈNCIA ALT CAMP

Els alumnes d'Iniciació porten la Xilofonada als avis.

Després d'estrenar la sisena xilofonada fa just una setmana, els alumnes d'Iniciació han ofert un nou concert amb el projecte poèticomusical a la residència Alt Camp de Valls.

El recital va tenir lloc dimecres dia 30 a la sala d'actes de la residència, plena d'avis i familiars que no es van perdre aquest nou recital.

L'Escola participa regularment en concerts a residències amb una clara voluntat d'acostar la música a les persones que hi viuen, a la vegada que resulta una experiència molt interessant per als petits músics, ja que genera interaccions d'uns cap als altres i al revés.

El concert va ser dirigit per Pol Berlinches, amb el suport tècnic i logístic de Joan Romeu.

Fotografies: Família Jové Culleré