XILOFONADA POÈTICA 2019

Dimarts va tenir lloc l'estrena de la nova Xilofonada Poètica.

En aquesta ocasió ,el concert va anar a càrrec dels alumnes d'Iniciació de l'escola.

El concert, que va tenir lloc al Teatre Principal de Valls, va mostrar les vuit peces que formen el projecte. Són vuit poemes del llibre Abecedari poètic, de Salvador Comelles i il·lustrat per Àngels Ruíz, en versió per a cor, instrumental Orff i piano que ha versionant Rosabel Bofarull, responsable de l'activitat.

Al concert hi van assistir els autors, que es van mostrar molt interessats per l'experiència i gratament sorpresos per la versió musical de la seva obra.

Properament, els alumnes de l'escola repetiran aquest concert a la residència Alt Camp.

La Xilofona Poètica tindrà el seu punt culminant el proper dimecres 27 de febrer amb la participació de més de 350 alumnes de les escoles públiques de primària de Valls i comarca, en un concert al Centre cultural municipal que serà dirigit per Pol Berlinches.

Us deixem una mostra fotogràfica del concert.