MÚSICA PER A L'ACTE DELS DOCENTS QUE S'HAN JUBILAT

Divendres 14 vam ser a la Sala de Plens.

I hi vam ser amb un duet de violí i violoncel que va obrir l'acte de reconeixement als docents vallencs que s'han jubilat aquest curs.

El duet de l'Ariadna Torné i l'Ariadna Font van interpretar un fragment de "La Primavera" de Vivaldi, un petit text musical que va servir per obrir l'acte que va tenir lloc a la sala de plens que estava plena de companys i familiars dels docents.

El regidor d'ensenyament, Martí Barberà, va ser l'encarregat de conduir l'acte i d'acollir les alumnes, que van estar coordinades per Marta Sans.