CONCERT DELS GRUPS DE VENT A PICAMOIXONS

El dilluns 17 de desembre a les 7 de la tarda a l'església de Sant Salvador.

Convidats per l'EMD, el proper dilluns 17 de desembre els dos grups de vent es desplaçaran a Picamoixons per tal d'oferir una petita mostra de tot el que han treballat al llarg d'aquest primer trimestre.

El grup de vent dels petits agrupa alumnes de 8 a 11 anys i està coordinada per Enric Tudela i Sergi Raya.

El grup de vent dels mitjans està format per alumnes de 12 a 14 anys i està coordinada per Josep Boada i Sergi Raya.

L'objectiu d'aquests grups de vent és donar sentit a la pràctica instrumental en el seu sentit més ampli. És per això que les agrupacions inclouen diferents instruments -flauta, oboè, clarinet i saxo- i treballen de manera col·lectiva.

Al llarg d'aquest concert també podrem escoltar alguns grups de música de cambra amb alguns dels alumnes més grans.

L'entrada és lliure.

Fotografia: grup de vent dels mitjans al concert de final de curs de 2018.