INTENS CAP DE SETMANA DE COLÒNIES DELS CONJUNTS INSTRUMENTALS

Dissabte i diumenge musical a Tamarit.

Un any més, hem iniciat el curs amb un cap de setmana de treball de les agrupacions instrumentals de nivell bàsic, o sigui, amb l'orquestra, el grup de vent, el grup de guitarres i el de teclats.

Enguany, i de forma excepcional, s'hi van afegir també els alumnes de Cor modern.

El cap de setmana permet fer un treball intens de música però també de cohesió de grup, de música i de joc, de convivència alumnes i adults... Tot plegat, en un entorn molt agradable, amb un temps benèvol i la sensació de no tenir pressa.

Vam tenir, també, un monitor de lleure que, juntament amb els alumnes de cor, van coordinar activitats lúdiques que es van combinar amb el treball musical dels més de cinquanta alumnes participants.

La jornada va acabar amb un petit recitals per als pares en el mateix recinte.

Us deixem algunes imatges.