CAP DE SETMANA DE COLÒNIES A TAMARIT

Els proper s 10 i 11 de novembre marxem de cap de setmana!

Un any més, i ja en portem uns quants, i a mitjans primer trimestre, les agrupacions de nivell bàsic (orquestra, grup de vent, de teclats i de guitarres) seran dos dies de colònies. És un cap de setmana de treball i de cohesió social entre alumnes i docents i entre alumnes de diferents grups. Enguany, i de forma excepcional, el Cor Modern s'afegirà a la trobada.

Enguany repetim espai i serem a l'alberg de Tamarit, un espai ampli que ens permet treballar tant de forma parcial cada una de les agrupacions com de forma general, si cal unificar alguna peça amb tots els participants.

Els professors de cada grup seran els responsables de dur a terme l'activitat musical, que comptarà amb un monitor de lleure per fer activitats lúdiques un cop s'acabi el treball musical.

El cap de setmana començarà dissabte a les 10 del matí i acabarà el diumenge després del concert que tindrà lloc per a les famílies a les 5 de la tarda.