BI-CUSSION EN CONCERT

Dimecres 17 van actuar a Valls els Bi-Cussion.

És excepcional veure un grup de percussió format per instruments de placa amb marimbes i xilòfons de mides tan grans, i acompanyats d'un baix o d'un taiko japonès, a més a de diferents instruments de percussió de mà.

Això és que el fan els alemanys Bi-Cussion des de fa molts anys i dimecres vam tenir l'oportunitat de poder-los rebre a l'escola. El mal temps va activar el pla B i van actuar a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors i no als jardins del Parc Barrau, en una sala plena d'alumnes, docents, familiars i públic de la ciutat que no es va voler perdre aquest espectacle.

El repertori que van interpretar abarcava obres diverses d'estil modern en una adaptació expressa per al grup. Els Bi-Cussion són alumnes de l'escola de música de Bielfeld, Alemanya, i aquest mes estan de gira per Catalunya. Els setze alumnes del grup, d'entre 12 i 17 anys, van mostrar un grup transversal, amb edats i habilitats diverses, però en una formació gens habitual però molt engrescadora. Properament tocaran a Cervera, Sitges, Altafulla o Tarragona.

La regidora Bàrbara Flores va obsequiar els alumnes amb una reproducció en metall d'un castell.

Us deixem unes imatges del recital.