CONCERT DELS BI-CUSSION

Dimecres 17 d'octubre a les 6 de la tarda al Parc Barrau.

El proper dimecres 17 d'octubre a les 6 de la tarda i als jardins del Parc Barrau tindrà lloc un concert del conjunt de percussió de l'Escola de música i arts de Bielefeld, de l'estat de Renània-Westfàlia (Alemanya).

El conjunt estarà de gira per Catalunya del 13 al 27 d'octubre i té previst realitzar un seguit de recitals en diferents ciutats de l'est del país.

Bi-Cussion és una formació exclusiva d'instruments de percussió format l'any 1982 per Jörg Prignitz, que n'és el director. Des de 1990 té per assistent Andreas Schimdt i actuen amb regularitat per tota Europa, on han guanyat diversos premis musicals.

Els Bi-Cussion tenen previst fer concerts a Sitges, Altafulla, Cervera o Valls, entre d'altres, sempre amb una clara voluntat social d'acostar la música a tot tipus de públic i en espais diversos, tant en recintes tancats com a l'aire lliure.

La seva instrumentació és altament atractiva atès que porten des de tot tipus d'instruments de placa (marimbes, xilòfons, metal·lòfons...) fins instruments de percussió poc habituals, com el taiko japonès i tot un seguit d'instruments de percussió africana.

El recital a Valls està coordinat per l'Escola que n'assumeix l'organització i l'acolliment d'aquests joves alumnes. El grup està integrat per setze alumnes d'entre 12 i 16 anys.

El concert serà a l'aire lliure (en cas de pluja tindrà lloc a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors) i està obert al públic.

Fotos: Bi-Cussion