TRIO, SONATA I CONCERT PER A PIANO DE ROBERT GERHARD

Tripleta màgica de l'obra de Gerhard en una setmana.

El passat dijous 20 de setembre, i per iniciar l'activitat concertística dels Amics de la Música de Valls, es va programar un concert de cambra que incloïa aquest trio i una sonata per a violoncel i piano del mateix compositor.

L'obra de Gerhard es programa poc i per això esdevé tan destacable aquest recital, que va incloure també una peça en estrena absoluta del també vallenc Ramon Ribé.

Aquest recital i el que just una setmana després va incloure el Concert per a piano i orquestra de Gerhard, i que va comptar amb la pianista Laura Farré i la Camerata Toldrà sota la direcció d'Edmond Colomer, han estat programats la setmana de l'aniversari de Gerhard i que va comptar amb un tercer recital. En aquest cas el petit recital va tenir lloc a l'Institut d'Estudis Vallencs, a càrrec d'alumnes de l'Escola, en motiu de la inauguració de l'Espai Gerhard, un espai destinat a l'estudi i recerca de l'obra del compositor.

El trio de Gerhard va comptar amb Pol Berlinches al violí, Gabrielle Deakin al violoncel i Anna Crexells al piano, els dos primers, professors de l'Escola.

Us deixem el vídeo que en va fer TAC12: