L'ESCOLA A LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "XILOFONADA POÈTICA"

Divendres 28 va tenir lloc la presentació del llibre de Rosabel Bofarull.

El llibre no és res més que el recull de material que Rosabel Bofarull compon per dur a terme el projecte Xilofonada Poètica que des de fa sis anys organitza l'Escola.

La Xilofonada Poètica, amb poemes de Montse Ginesta, va ser la segona edició del projecte i van participar més de dos-cents alumnes de les escoles públiques de primària de Valls. Per aquest curs, que engega doncs la sisena edició, s'han convidat les escoles de primària de la comarca, amb una clara intenció d'arribar a alumnes de la zona  per tal que puguin viure una experiència musical d'abast social.

El llibre inclou les partitures per als alumnes, la dels docents, unes indicacions pràctiques per dur a terme el projecte i un disc amb les bases instrumentals, per fer més còmode el treball del docent a l'aula.

Aquest llibre ha estat editat per La Musca Edicions i Creacions, una petita editorial de L'Espluga de Francolí i ve a continuar el treball de la primera Xilofonada, amb poemes de Joana Raspall, que va editar el 2015 Publicacions de l'Abadia de Montserrat.