L'ESCOLA A LA INAUGURACIÓ DE L'AULA R.GERHARD

Dimarts 25 de setembre es commemora l'aniversari de naixement del músic vallenc.

I l'Institut d'Estudis Vallencs ho celebra amb la inauguració de l'Aula Robert Gerhard, que tindrà lloc a la sala d'actes de l'entitat a les 8 del vespre.

L'Escola hi serà present amb un petit grup d'alumnes que, coordinats per la professora Gabrielle Deakin, interpretaran diverses cançons de Cantares  (1956), una obra per veu i guitarra. Per a l'ocasió s'ha fet una adaptació de l'obra per a instrument i acompanyament de guitarra, un acompanyament que anirà a càrrec de la professora de guitarra del centre, M.Elena Casañas.

Els alumnes participants seran Júlia Mestres, flauta, Ariadna Torné, violí, Xènia Jubany, Ariandna Font i Mar Àlvarez, violoncel i Anna Vernet, oboè. Jordi Jubany s'encarregarà de recitar els poemes.

L'entrada és lliure.