CONCERT DE FINAL DE CURS 2018

Dijous 21 de juny vam fer un dels dos concerts finals.

En aquest cas, era un concert que anava a càrrec de les agrupacions instrumentals i corals d'estil més clàssic: orquestres, grups de guitarres i de vent, de teclats i d'Orff, i dels grups corals.

Hi van intervenir més d'un centenar d'alumnes de diverses edats que, agrupats per instruments, van fer un recital amb una mostra àmplia de tots els grups de l'Escola.

El concert va ser llarg perquè els grups no paren de créixer i haurem de repensar el recital per tal que hi puguin participar els grups però sigui agraït per al públic.

Us deixem un seguit d'imatges.

Fotografies: Família Argelés Ferré