Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

AUDICIONS INSTRUMENTALS

Durant l'útlim mes han tingut lloc una vintena d'audicions d'instrument.

Han sigut audicions generades des de l'aula d'instrument per tal d'afavorir la pràctica musical dels alumnes de les diferents aules. Algunes han tingut lloc a la Capella del Roser o al Convent del Carme, d'altres a l'aula noble o al Centre de Lectura, a l'església de sant Joan o a l'institut Narcís Oller, mirant de buscar sempre el millor espai tant pels músics com pel públic.

Al llarg de l'últim mes, doncs, les aules de guitarra, piano, corda, vent i música moderna han mostrat els treballs individuals i de petits grups dels seus alumnes.

No sempre tenim imatges de totes les audicions, però aquí en teniu un petit recull.