AUDICIONS INSTRUMENTALS

Durant l'útlim mes han tingut lloc una vintena d'audicions d'instrument.

Han sigut audicions generades des de l'aula d'instrument per tal d'afavorir la pràctica musical dels alumnes de les diferents aules. Algunes han tingut lloc a la Capella del Roser o al Convent del Carme, d'altres a l'aula noble o al Centre de Lectura, a l'església de sant Joan o a l'institut Narcís Oller, mirant de buscar sempre el millor espai tant pels músics com pel públic.

Al llarg de l'últim mes, doncs, les aules de guitarra, piano, corda, vent i música moderna han mostrat els treballs individuals i de petits grups dels seus alumnes.

No sempre tenim imatges de totes les audicions, però aquí en teniu un petit recull.