CONCERT DELS 25 ANYS DE L'ACEM

Diumenge a la 1 del migdia va tenir lloc el concert al camp de futbol de Cornellà.

Finalment, diumenge vam participar al concert de celebració de 25 anys de l'Associació Catalana d'Escoles de Música (ACEM).

Després de les trobades parcials per seccions instrumentals, on vam ser-hi en la de Lleida amb les aules de guitarra i la de Tarragona, amb les de vent, diumenge  va tenir lloc la trobada amb tots els participants.

Van ser prop de sis mil alumnes, acompanyats d'un equip docent impressionant. Nosaltres hi vam ser una cinquantena d'alumnes i deu profesors.

El recital, que va comptar amb la presència dels MH Presidents de la Generalitat, Quim Torra, i del Parlament, Roger Torrent, va tenir moments estel·lars, moments emocionats i moments per al record.

L'organització va ser impecable i van fer possible allò que semblava impossible, tant tècnicament com organitzativament.

Felicitem els alumnes pel seu treball, la seva implicació i la seva participació sota un sol de justícia. I, naturalment, l'equip de mestres que ho ha fet possible.

Us deixem una galeria d'imatges per al record que han fet els mateixos docents.