Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19

Del 14 al 25 de maig, període de preinscripció.

Durant les dues properes setmanes tenim obert el termini de preinscripció pel curs vinent, tant per alumnes interns com per a nous alumnes.

A partir de 4 anys (que cursin P4) i per a les especialitats de violí, viola, violoncel, flauta, oboè, clarinet, saxo, piano, guitarra, cant, guitarra moderna, baix i bateria.

Us atendrem a la secretaria de l'Escola de 10 a 2 i de 4 a 7.