Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

INTERCANVI AMB XAMFRÀ

Aquest cap de setmana hem rebut l'intercanvi de l'Escola Xamfrà de Barcelona.

Han estat dos dies plens de moltes activiats, socials i musicals, de dia i de nit, amb sol i pluja, amb molts alumnes, molts docents, moltes famílies, amb àpats de pícnic i a casa, de berenar solidari, de montar i desmontar els equips de so. De cansament i de felicitat, vaja.

El dissabte al matí va tenir lloc la gimcana organitzada pel cor jove i que anava dirigida al cor infantil, tant de Valls com de Barcelona. Va ser la manera de trencar el gel i de cohesionar el grup. La gimcana, que estava prevista realitzar pel centre històric, va tenir lloc al local de la Colla Vella, davant la previsió de pluja. Després de dinar a les cases de les famílies que acollien els barcelonins, va tenir lloc l'assaig del cor a les sales de l'Eugeni d'Ors, amb l'equip docent i la professora convidada, Michèle Alderete.

Paral·lelament, i al Convent del Carme es començava a preparar tot el que calia per a dur a terme el concert dels combos, previst als jardins del Parc Barrau i que també vam haver des reubicar davant la més que probable -i finalment contundent!- amenaça de pluja. El concert va començar cap a les 8, quan els cors ja havien acabat el seu assaig i van desplaçar-se fins al Carme. Mentrestant, les famílies van aportar voluntàriament diferents pastissos i entrepans. Una participació que, un any més, va superar totes les expectatives i que l'AMPA es va dedicar a vendre per berenar. La recaptació anirà íntegrament per al Fan del Lluís, a través de la Fundación Andrés Marcio, per a l'estudi de la laminopatia congènita.

Acabat el concert de combos, que va acollir més de cent cinquanta persones,  i després de recollir tot el material sonor, vam engegar la part final de l'intercanvi, que va tenir lloc ja diumenge. I va ser amb el concert dels cors infantils i juvenils de Valls i Barcelona, en solitari i amb repertori comú.

En acabar el concert, els alumnes de Barcelona i Valls van dinar junts als jardins del centre cultural, ara ja sense amenaça de pluja, i cap a les quatre de la tarda es va donar per acabada l'activitat del cap de setmana.

Des de l'Escola volem agrair l'absoluta col·laboració dels alumnes, la predisposició de les famílies i l'entrega incondicional de tot l'equip de mestres: Mireia Besora, Eloi Fort, Gemma Batalla, Joan Casellas i Joan Romeu.

Hi tornarem. I ens ho tornarem a passar molt bé.

Recull de fotos cedides per diverses famílies i mestres.