Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

CONCERT DE COMBOS: CANVI UBICACIÓ!!

Dissabte 12 i diumenge 13 acollim l'escola Xamfrà de Barcelona.

I ho farem amb diferents activitats.

La primera serà una gimcana prevista per dissabte al matí. La idea inicial de fer-la pels carrers del centre històric de Valls es veu afectada per la pluja i canviarà d'ubicació a un lloc cobert que aviat concretarem.

La segona serà un assaig coral i taller amb Michèle Alderete a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors, amb els cors de Barcelona i Valls.

Al vespre els membres del cor assistiran al concert que han preparat els cinc combos de Valls i el de Barcelona. Atenció perquè finalment el concert serà AL CONVENT DEL CARME, davant la previsió de pluges fortes.

Finalment, el concert dels cors serà el diumenge a les 12 del migdia al Centre cultural municipal.

Durant el concert dels combos hi haurà el BERENAR SOLIDARI per a recaptar fons per Fans del Lluís, per a l'estudi de la laminopatia congènita.

Tot plegat tindrà lloc gràcies a l'esforç de famílies i alumnes i, molt especialment, de l'equip docent de cor, format per Gemma Batalla, Mireia Besora i Eloi Fort, i el de combo, amb Joan Casellas, Eloi Fort i Pinyu Martí.